Fleetmarking ( = wagenpark bestickering) maakt van al jouw bedrijfsauto’s één visitekaartje!
Reclame maken met je wagenpark is een slimme zet. Immers: je bedrijfsauto wordt per maand wel 160.000 keer gezien. 160.000 keer! Wanneer je het gehele wagenpark voorziet van dezelfde huisstijl, noemen we dat fleetmarking. Fleetmarking maakt van al jouw bedrijfsauto’s één visitekaartje en is bovendien prachtig om te zien. En wat nog mooier is. De kracht van herhaling doet zijn werk. Hoe vaker we iets zien, hoe beter we het onthouden. Logisch dat wagenparkreclame de meest succesvolle vorm van bedrijfsreclame is.
Het beplakken van je wagenpark met jouw logo, en bedrijfsnaam vergroot natuurlijk je naamsbekendheid. Wil je echter nóg meer opvallen is een (gedeeltelijke) carwrap de oplossing. Of je nou de complete auto beplakt met een gave folie of juist kleuraccenten aanbrengt door bepaalde vlakken te wrappen: opvallen doet het zeker. Gaaf is het altijd wanneer je de vorm, of een deel van de vorm van jouw logo laat terug komen in de carwrap. Of (een onderdeel van) het voertuig inpakt met folie in jouw huisstijlkleuren. Het zorgt voor extra herkenning en beschermt bovendien de lak van jouw (geleasede) bedrijfswagen.
Het plaatje wordt pas echt compleet wanneer je de carwrap volledig laat kloppen met je huisstijl. Dat is wat onze grafisch vormgevers als geen ander kunnen. Ook geven wij je een duidelijke weergave van wat mogelijk is. We adviseren je over de huisstijlfoliekleuren, materiaalkeuzes en druk- en print mogelijkheden . Om tot een passend ontwerp te komen wordt jouw complete huisstijl met logo en kleuren en bedrijfsidentiteit samengevoegd. Autoreclame is een vak apart. Vergeet dat niet. Wel kun je alvast rekening houden met de volgende tips:
De truc van een succesvol fleetmarking ontwerp? Dat deze op een consistente wijze kan worden doorgevoerd op ieder gewenst voertuig. Onze technisch DTP'er Shirley is hier dagelijks mee bezig. "Een fleetmarking ontwerp is pas succesvol als het zorgt voor herkenbaarheid. Ook met al je andere signing. Het hoort bij elkaar. Dat moet je gelijk zien. Ook moet een wagenpark zich onderscheiden van de massa en opvallen." Shirley is uiterst nauwkeurig als het om haar werk gaat. Alle voertuigen worden grondig bestudeert. Wat zijn de groottes, vormen en lijnen? Waar bevinden zich de ramen en deuren? Bepalend voor de positie en juiste schaal van de bestickering. Dit geldt ook voor gewrapte delen. Door vormen en afbeeldingen slim bij te snijden en op schaal te produceren blijft de boodschap eentonig.
Reclasign beschikt over een groot team aan deskundigen. We nemen graag alles voor je uit handen: Van ontwerp, productie en montage bij jou op locatie of in onze hal tot schade herstel en het verwijderen van de reclame. Ook werken wij samen met leasemaatschappijen en dealers.
De gehele fleet in één keer? Geen probleem! Wij zijn nauwkeurig en precies maar snappen ook dat een wagen niet lang gemist kan worden. Stilstand is achteruitgang. Een wagenpark dient dan ook altijd zo snel mogelijk aangepakt te worden. Ook voor de montage geldt dit: voertuigen moeten zo snel mogelijk de weg weer op. Daarom is ons machinepark aangepast op het bestickeren van een heel wagenpark. We snijden nauwkeurig, maar snel een seriefolie. Bovendien kunnen ze verschillende snijtechnieken tegelijkertijd uitvoeren. Handig wanneer een wagenpark uit verschillende typen wagens bestaat.
Benieuwd naar een vrijblijvend ontwerp van jouw huisstijl op een rijdende reclamezuil? Contact onze specialisten!
Laat ons weten wat je wensen zijn en we maken, geheel vrijblijvend, een offerte op maat met een ontwerp op schaal. Zo krijg je een goede eerste indruk van het uiteindelijke eindresultaat.
Zo af en toe op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze NWSbrief. Geen zorgen, wij houden ook niet van spam :)